torstai 29. kesäkuuta 2017

Rv 17 ja sairastelua.

Mihin tämä aika menee raskauden osalta. Ei edes enää puoltaa vuotta ni meitä on 4. Huisia! Jouluunkaan siis ei oo enää pitkä aika. Haha. 

Nyt tuo rinsessa on mahassa jo n. 18cm ja painaa n. 150g. Jalkapohjakin on jo yli 2cm! Ja niitä pikku pikku potkuja on nyt alkanut tuntumaan enenevissä määrin. Olen rakastunut. 

Meillä tosiaan Juhannus meni sairastellen. Pyryllä enterorokko ja mulla flunssa. Pyry oli niin raukka, että mua aina välillä itketti ja ahdisti hänen vointi. Oli tosi lähellä, että oltaisiin jouduttu nestetippaan. Mutta siltä selvittiin. Vieläkin yöt menee Pyryllä yskien ja sen päälle itkien. 
Mä oon ollu nyt saikulla oman itteni takia ja vielä vain jatkuu, sillä nyt kun flunssa helpotti, alkoi kamala kurkkukipu. Saa nähdä mitä tästä tulee. Tää raskaus on menny kyl aika moneen kertaan sairastaen.

Tämä oli se hetki Jussina kun saatiin
Hetkeksi kuume menemään alle 38.

Ja tämä se hetki kun kuumetta korkeimmillaan 
Ja poika haluaa silti olla muiden seurassa, peiton alla kuitenkin koska "ymmä". 

Ja tämä se hetki kun minä päätän nauttia juhannuksesta sairasteluista huolimatta ja 
Avaan kuohujuoman! Voin kehua tätä herukkajuomaa. Aivan loistava valinta vaikka ei 
Raskaana olisikaan! 

Tuohon tynnyriin meidän piti
päästä Jussina, mut se jäi välistä 
Tällä kertaa. 

Vähän mua kyllä itketti miten tuo Jussi meni kun joukko ihania ystäviä kokoonnuttiin mökille Maskuun ja olisi tiedossa ollut täydellinen viikonloppu saunoineen ja paljuineen ja naantalin muumimaailmakin käytävänä. Mutta kaikki ne jäi välistä ja suurin osa ajasta meni pedissä.  Kokemus tietty tämäkin. 
Mutta me aiomme nämä kaikki kokematta jääneet asiat vielä pian toteuttaa. 

Kuulette meistä siis varmasti pian ja varmasti parempien kirjoitusten merkeissä. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä rohkeasti kommenttisi. Se lämmittää mieltäni :)