torstai 15. joulukuuta 2016

Joulukalenteri luukku 15


Mun on pakko jakaa tämän luukun taakse osio laulutuokiostamme.  Kokkailun merkeissä pientä viihdykettä vekaralle.  Hän kun ei malttanut odotella ruoan valmistumista, koska siinä kesti, niin täytyi äidin ottaa lystikästä laulantaa siinä samalla! 

Keskittykää siis Pyryn Tottakai -sanaan, älkääkä mun laulantaan. Vaikka nyt kun tämän sanoin niin takuulla ette muuta enää videosta kuule ku mun laulua. Niinhän siinä aina käy, että kun jotain kielletään niin se kyllä juurikin houkuttaa. Kuunnelkaa siis ihmeessä se lauluosuuskin :D.  

Jaan tämän sen takia, että nämä hetket kun Pyry lähtee matkimaan yhtäkin sanaa, on aina yhtä liikuttavia. Ja se takia, että Pyry kattoi tämän repeatilla eilen miljoona kertaa ja nauroi makoisasti omalle sanallensa! 

Tänään taas viitotaan! Mukavaa torstaita kaikille! Mä olen selvinnyt luukuissa jo yli puolen välin. Huh huh.  

1 kommentti:

Jätä rohkeasti kommenttisi. Se lämmittää mieltäni :)